Mentre en Carnestoltes va rondant per l'escola capgirant la vida quotidiana (?) del centre, els mestres continuem la nostra tasca formativa. Tenim assegurats ja alguns premis Nòbel, diversos Òscars, Goyes i premis Gaudí de cinematografia, ja tenim aparaulades algunes sessions a l'auditori per futurs concerts, i les galeries de tota la comarca ens estan trucant per demanar-nos noves produccions plàstiques... Les editorials ja estan preparant una col·lecció de contes escrits pels nostres alumnes, i els mestres falleros de València estan pensant en copiar algunes idees dels nostres gegants. La Nasa té posats els ulls ens alguns bons matemàtics del centre i ja s'ha exhaurit totes les localitats per la Cantata del mes de Juny.
Tot això està molt bé.. però ... on són els arquitectes. A l'escola ens fan falta alguns futurs urbanistes, que tinguin una bona noció de l'espai i del volum. Res més fàcil. Amb l'ajut dels cubs del gimnàs els nens i nenes de segon han reproduit un seguit d'estructures dibuixades. Calia interpretar-les en el pla i passar-les al volum. Una vegada trobades les constants de la perspectiva, la feina ha estat.... "bufar i fer ampolles"
Tot això està molt bé.. però ... on són els arquitectes. A l'escola ens fan falta alguns futurs urbanistes, que tinguin una bona noció de l'espai i del volum. Res més fàcil. Amb l'ajut dels cubs del gimnàs els nens i nenes de segon han reproduit un seguit d'estructures dibuixades. Calia interpretar-les en el pla i passar-les al volum. Una vegada trobades les constants de la perspectiva, la feina ha estat.... "bufar i fer ampolles"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada